29 Mayıs 2012 Salı

NE VERSEK BİZ DE ŞAŞTIK
Şok şok şok yine bir son dakika haber ile sizlerleyiz.
Yok yani gerçekten anlamadım. Ne yapmaya çalışıyorlar hiç anlamadım. Artık ilkokullara not vermeyeceklermiş .Pardon da not vermeyeceksinizde ne vereceksiniz aaa doğru siz ne vereceğinizi daha iyi bilirsiniz. Ben karışmayım değil mi? Ben karışmayım, o karışmasın. Sonuç ne olsun düşünmeyen, sorgulamayan her şeyi doğru kabul eden insanlar olalım. Herşeye körü körüne bağlanalım. Gerçekten çok merak ettim. Not vermeyince ne verecekler. Versinler bakalım bizde görelim. Ne verecekler merak içindeyim. Not vermeyeceklerde al gülüm ver gülüm yöntemini mi? kullanacaklar ya da sen okulumuza bir miktar bağış yap kızını sınıfı geçsin. Sende okulun boya badana  işine el attın mı tamamdır. Oğlun sınıfı pekiyi ile geçer olmaz olmaz benim canımda pasta istedi birde şu köşeden pasta alırsanız tamamdır. Aa ayşe bugün yazı yazmayı öğrendi. Hadi bunu kutlayalım. Böyle manzaralar görmeyecek miyiz. Sanki şimdi yokmuş gibi daha da arttıracak mıyız. Ne yapmaya çalışıyorlar gerçekten çok merak ediyorum. Sınıfsal farklılıklar yaratmaya mı çalışıyoruz. 

1 yorum: