1 Haziran 2012 Cuma

YAYIM BEN YAY
Arkadaş benim burcum yay. Bak bana ona göre davranacaksın.  Mesajlarıma geç cevap vermeyeceksin. Hele birde cevap vermezsen. Yandın sen bence son duanı et. Ama olmaz ki böylede ben sana mesaj atıyım. Sen bana cevap yazma, geç cevap yaz olmuyor işte olmuyor. Yay burcu affeder tamam affeder ama bu kadar şansını zorlama. Yeter yaa sen hiç üşenme herşeyi yap. O sana bir cevap yazmasın. Olur mu ?böyle iş yayım ben yay. Bana yayılma öyle aval aval bakma. Hiç çekemem sinirli değil neşeliyim ben. Ama  anlaya anlamayan da anlamasın. Ne yapıyım yani anlaşılmak isteyen kim ki Yayı üzme canım, yaya asla yalan söyleme bebeğim. En kötü şeyde olsa yaya doğruyu söyle yaa biraz cesur ol gerçeklerle yüzleş bee!
                                                         XOXO:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder