25 Mayıs 2012 Cuma

MUTLULUK HAPLARIM BENİM
Bazen mutlu değilsindir aslında. Ama sanki bir şey hep seni engeller   "Sen mutlu olacaksın sare" der. Sanki birisi sen mutlu olduğunda mutlu oluyormuş gibi. Mutlu olduğunda yüzünde güller açıyormuş gibi. Yok yok sanki mutluluk hapı yutmuş gibi.Yok mu? Sizinde bazen aslında mutlu olmadığınız. Ama aynı zamanda mutlu gibi olduğunuz anlar. Eminim vardır. Bazende mutlu olmak için bir şeye ya da birilerine ihtiyacın olur. İşte ben onlara kısaca "mutluluk haplarım" diyorum. Onlar beni mutlu ediyor, gülümsetiyor ve yaşatıyor. Onlar hayata bağlıyor işte. O mutluluk haplarını hangi doktor yazar size. Bilmiyorum ama iyi de eder. Mutluluk hapları o kadar zor bulunur ki bir mutluluk hapı için kim bilir neler yapılır. Ama gerçek bir hap.Öyle sahte değil sahici olacak. Senin mutlu olman için elinden geleni yapacak. Hemde hiç karşılık beklemeden, karşılık beklerse olmaz. Gerçi sizi mutlu eden birini sizde mutlu edersiniz ama yinede karşılıksız olacak abi. Ben seni mutlu ettim. Hadi sıra sende. Sanki face'de durum beğeniyoruz. Karşılıklı "hadi ben beğendim sıra sende" der gibi. Böyle olmayacak işte. Tabii birde bu hapların dozunu kaçırmamak lazım. Bir kere kaçırdınız mı? Tamam yandınız bu seferde mutluluk delisi oluverirsiniz. Valla benden söylemesi. Aman herşeyin azı karar çoğu zarar dostlar. Mutlu ol ama dozunda ol,mutlu et ama onuda dozunda et. Yoksa tepene çıkar şımarır. Mazallah sonra bir ton ego çekersin. "Sare söylemişti" dersin.
                                                          XOXO:))

2 yorum:

  1. benim mutluluk hapım sizin yazılarınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel iltifatınız için birilerinin mutluluğu olabiliyorsam ne mutlu bana:)

      Sil