11 Mayıs 2012 Cuma

BENİ DE ANLAYIN...
Ben anlamıyorum gerçekten ben espri yaparım herkes gerçek sanar. Abi ben size ne zaman şaka yapacağım. Hep mi ciddi olacağım bende insanım sonuçta değil mi? Bende gülerim yani ben uzaylı falan değilim arkadaş. Bana uzaylı muamelesi yapma insanız elbet güleceğiz de ağlayacağız da. Nedense benim görevim sanki hep ağlamak sanıyorlar. Bakın ben sizden daha çok gülerim buna eminim ama sizin gibi kalitesiz ve espri denemeyecek şeylere gülmem. Cimriyim bu konularda herşeye gülüpte masum gülümsememi kirletemem. Vay vay vay masum gülümseme gel abi gel narsiste gel yok valla gerçekten narsistlikten değil. Bunu hep söylerler bir kerede ben söylesem ne olur diye düşündüm. Onun için yani neyse ben bir espri yaparım. En başta baş harfi C (anlamıştır kendini) ama sakın yanlış anlama kötü birşey söylemiyorum yaa. Beni artık kimse yanlış anlamasın yanlış anlaşılmaktan sıkıldım. Abi sıkıldım birisi sadece birisi beni doğru anlasa ne olur yani ne değişir ki. Bu günde birşeyler oldu. İlk defa konuştuğum kişi tamam sen yanlış anla ama her zaman konuştuğum kişiler neden yanlış anlıyor. Bana gülmek yakışır ağlamak değil yaaa bende gülüyorum benimde yüzümde güller açıyor. Şunu artık anlasanız hepinizden çok gülüyorum. Ama mesela güllüm show'a gülmüyorum abi gülmüyorum. Çünkü hiç komik değil zorlama komiklikler. Ben buna mizah demem tamam mı? İlk önce komik olabilmen için fiziksel anlamda da komik olman lazım sahneye çıktığın anda herkes sen birşey yapmasan da  gülmeli zorla zorla hiç birşey olmaz zorla güzellik olmadığı gibi zorla komiklikte olmaz abi olmazzzzz işte olmazzzzzz. Boşuna zorlama hay ben sizin mizahınıza yok yok ben anlatamıyorum kesin. Birisi gidip anlatır mı sevabına....
                                                               XOXO:))

1 yorum:

  1. sizi çok iyi anlıyorum yazılarınıza bayılıyorum sizi anlamayan ölsün

    YanıtlaSil