8 Mayıs 2012 Salı

SÜPRİZZZZ
CAN DEMİRNAL'A
Aaa! Sare bu fotoğraf  ne alaka   diyeceksiniz  sanırım ama o anlamıştır (mesajımı almıştır o)
Şimdi bu da kim diyeceksiniz biliyorum tanıştırayım öyleyse merhaba onun adı Can siz ona kısaca  Marjinal diyebilirsiniz (allahtan çok kısaymış) bizim Can çok orijinal bir tip hani eşi benzeri olmaz derler ya işte aynen öyle birisi çok fazla tanımıyorum aslında ama bilmiyorum yinede iyi birisine benziyor ya yok yok iyi birisi iyi kesinlikle iyi kafamın uyuştuğu ender insanlardan birisi.. Hani birazda fazla iyi niyetli şimdi bizim cana bir sır versen hemen Twittera yazar görevi twitter ile ilgi ise Face,'ye yazar face ile ilgi ise hemen tweetler olsun ben şikayetçi değilim biz onunla hem küser hem barışır geçinip gideriz işte Hee bu arada Can Hande Yener fanıdır Hande Yeneri canından çok sever hayali ise Hande Yenerin yanında dansçı ve vokalist  olmak ikisi birden nasıl olacak bilmiyorum ama. Neyse içi dışı özü sözü bir olan birisi Can maskelerde saklanmıyor o, ona buradan çok teşekkürlerimi sunuyorum bana destek olduğun için çok teşekkür ederim CANım hep CANım kalman dileğiyle...
                                                                                                                              SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder