9 Mayıs 2012 Çarşamba

  POLEMİKMİŞ                                                                                        Can bu polemik ister elbet yalnız benimle olmaz. Benimle niye polemiğe girmeyeceksin biliyor musun? Kendimi tutar tutar en sonunda bir şey söylerim. Sen de oradan saf saf bakarsın bana bu ne dedi, bunu nereden biliyor ki dersin. Ama nafile beni kızdırmayacaksın arkadaşım sevdiğim insanlara bulaşmayacaksın. İlk önce saygılı olacaksın saygıyı elden bırakırsan ki bu senin için çok kötü olur tavsiye etmem. Seni saygımla mantığımla öyle bir döverim ki aklın başına gelir. Tabii akıl varsa çünkü aklın olsa bana ve sevdiklerime laf etmezsin saygılı bir şekilde hakaret etmeden konuşamıyor maalesef bazıları  neyse onlar kendilerini biliyor beni bilende biliyor onlara cevap bile vermiyorum. Artık ama sevdiğim insanlar hakkında saçma sapan yorum yapamazsın tamam mı? canım benim bir şey söyleyecekmiş.  Birde bir şey dicem yazmış komedisin arkadaşım komedi gece gece güldüm sayende. Bundan sonra sen bir-iki tweet atta boşuna stand-up showlarına gitmeyim. Hem bu daha ekonomik öyle değil mi? Çokta zahmetsiz yani aa olmaz şimdi kızın hakkını yemeyelim o nereden bilecek ki müziği sesten notadan ne anlayacak ki daha konuşamıyor bile doğru bebeğim doğru sende haklısın hemde sonuna kadar haklısın. Ünlü müyüm abi ben de haberim yok. Gelmiş polemik yaratacak hadi başka kapıya medine dilecisine döndünüz aynı ...
                                                               XOXO:))

1 yorum:

  1. her zaman haklısınız sizinle polemiğe girmak istemem doğrusu

    YanıtlaSil