7 Mayıs 2012 Pazartesi

ANNE BEN ŞİMDİ BLOGGER MI ? OLDUM
Öncelikle merhaba arkadaşlar uzun zaman düşündük,taşındık eee birazda kaşındık ve sonunda kendimizi ifade etmenin bir yolunu bulduk.Anneme soruyorum anne ben şimdi blogger mı?. oldum diyorum Annemden cevap yok. Herkes bu kız bu işi yapamaz diyor. Ama  ben kararlıyım yapacağım işte. Bu blogu açmak bizi o kadar çok mutlu ediyor ki anlatılması güç bir durum biraz heyecan var tabii onun için saçmalıyorum işte ellerim tutuldu klavyem kilitlendi beynim durdu inşallah bu hep böyle gider ilk günkü gibi heyecanlı ve mutlu..Blogger olmak bir hayal miydi diye soracaksınız belkide ya da blogger oldun ne oldu sanki diyebilirsiniz. Bu sizin için hiç önemli olmayabilir ama şunu söylemeliyim ki ben blogger olmakla sesimi duyurmak birazda anlaşılmak istiyorum. Herkesin içindeki ses olabilmek,duygularına tercüman olabilmek kısacası sizlerden biri olmak istiyorum. Biliyorum böyle şeyler kolay kolay olmaz ama imkansızda değildir. Zordur ama zoru başarmaktadır asıl tat blog açmayı düşündüğümde çevremden tepki aldım. Bu beni daha da kamçıladı neden onların dedikleri gibi olacaktım ki kendi isteklerim,düşüncelerim ve hayallerim varken neden istemediğim biri gibi davranmalıydım ki daha fazla dayanamadım ve başladım blog açmaya heyecandan uyuyamadım sevinçten yerimde duramadım. İçimde bir çocuk vardı sanki susma bağır diyordu. İşte bu duyguların ahengiyle açtım blogumu umarım sizlerde benim kadar heyecanlanırsınız ve biraz olsun hayatınızı değiştirebilirim. Şunu biliyorum ki insanlar olmadığı gibi davranmaktan sıkılır sizde olmadığınız gibi davranmayın maskelerde gizlenmeyin amma kafa ütüledi dediğinizi duyar gibiyim ne yapıyım huyum kurusun.                        
                                                                                                                                  HOŞÇAKALIN:))

6 yorum:

  1. çok güzel bir başlangıç yazısı tebrikler başarılar

    YanıtlaSil
  2. Ahahaahaaaa Sare bu yazıyı hiç unutmayacağım.İlk yazın bi de bana yazdığın yazı. <3 :D
    C.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk yazım benim içinde unutulmaz hayallerimin başlangıcı hayatım boyunca unutmayacağım yazı teşekkürler

      Sil
  3. süper bir yazı

    YanıtlaSil