10 Mayıs 2012 Perşembe

DONDURMAMI VERİN BANA
Valla benim can can değil ne zaman ne isteyeceği belli olmuyor. bir bakmışım kışın ortasında dondurma istemiş, bir bakmışım hasta hasta yine dondurma zaafım var arkadaş hemde öyle böyle değil dondurmasız yaşayamıyorum. Dondurma benim herşeyim herşeyim onsuz yapamam. Ben her anımda dondurma ama ne yapıyım yani o da çok tatlı o zaman bu kadar tatlı olmasın söylüyorum söylüyorum yine tatlı yine tatlı dondurmamı yerim hasta olacağımı da bilirim. Ama olsun inadım işte yiyeceğim onu dondurma ne için vardır tabii yenilmek bitirilmek için vardır. Off şimdi üstünde kocaman bir kivi olan dondurma ya da rulokat olan nefis mi nefis soğuk mu soğuk bir dondurma olsa ne iyi olurdu bu saatte. Dondurmamı yesem ne yapsam gerçi bugün hasta hasta yedim. Şimdide yesem artık ölürüm sanırım ama ne yapıyım?  Beni ye beni ye diye bakıyor gözümün içine ne yapıyım yani tatlısın balım tatlı bir daha bu kadar tatlı olma. Lütfen offff yaa canımı dondurma istedi. Hemen mutfağa koşuyorum bir dondurma iyi gelir yoksa çatlayacağım vallahi. Off yeter be yiyeceğim seni dondurmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dondurma dondurma dondurma vanilya çilek çikolatayı unutmaaaaaaaaaaa
Dondurma delisiyim işte be! gülme gülme seviyorum işte yaa!
                                                                     XOXO:))

1 yorum:

  1. bir gazetede yazsan dondurmanın kralını alırsın altın dondurma verirler böyle bir yazara

    YanıtlaSil