11 Mayıs 2012 Cuma

MUTLULUĞUN SIRRI
Mutluluğun sırrı mı mutluluğun sırrı mı olur demeyin. Bütün bilim adamları boşuna çalışmış abi mutluluğun sırrı okula gitmemekmiş. Okul yoksa hiç birşey yok, dert yok ,tasa yok ağlamak yok, gülmek var hemde delicesine coşmak, eğlenmek dibine kadar müzik müzik ve çılgınlıklar var. Ooooooooooooooowwwwwwwwwww daha ne olsun hayat var. En iyisi hayatını yaşıyorsun yani 2 gün okula gitmedim bu mutluluğu hiç bir yerde bulamadım. Bir Sinan Akçıl'ın şarkılarında bu mutluluğu yakalarsınız. Birde okula gitmezseniz yakalarsınız. Yani o kadar zor birşey değil. Mutluluğun sırrını veriyorum abi gelll gell bedavadan öğrendin.  Aman duyduk duymadık demeyin mutluluğun sırrını veriyorum okula gitmeyin abi gitmeyin. Sıkıntıdan patlamayın, boş işlerle uğraşmayın açın müziği delirene kadar dans edin, alın elinize mikrofonu çıldırana kadar şarkı söyleyin, bağırın ve kimse size karışmasın (bu sanki biraz ütopik oldu ama neyse) bir müzik dinlersin aman sesini kısta sesini kıs görende sanki kötü birşey yapıyorsunuz sanar. Müzik yapıyoruz abi müzik bundan daha güzel birşey var mı ?yok şu hayatta müzikten güzel birşey göremedim. Göreceğimi de sanmıyorum müzikten başka birşey görmesin zaten gözlerim. Şimdi mutsuz musunuz alın elinize mikrofonu açın müziği aç sesi ama son ses olsun. Tak ya da tak kulaklığı kimseyi duyma elinde mikrofonun dans et. Kapa gözünü   kimseyi duyma, kimseyi görme, kimseye aldırış etme, bağır sonuna kadar bağır dans et çıldırana kadar. Yoksa bu mutsuzluk hiç geçmez. Bana göre mutluluk dediğin budur. Gidipte mutluluğu sevgili kucağında arama sakın sen müziğin kucağında mutlu ol. Şimdi bazılarınız dersiniz sen çok mu mutlusun diye hayır ama reçetem budur bunları yaptık mı tamamdır. Tamam bana güvenin bir kere dene pişman olursan mutluluk doktorun bir tık uzakta  (ahahahah reklama gel bebeğim reklama).
                                                       XOXO:))

1 yorum:

  1. mutluluğun sırrı sizin yazılarınız da harika yazılar

    YanıtlaSil