8 Mayıs 2012 Salı

 BAL GİBİ,SU GİBİ HAA! BİR DE BOZUK SÜT GİBİ

Merak işte ya merak çok kötü bir duygu ne yapayım yani bende merak duygumun esiriyim merak bana ne emrederse yapıyorum. Yapmadan duramıyorum işte bir gün merağ'ım bana bir de ölümü dene derse onu bile deneyebilecek manyaklıkta bir merak benimkisi neyse bizim merak yine rahat durmadı meraklı melahat işte kafamı kurcaladı, kanıma girdi. "Sare neden İstanbul'da o kadar okul varken  istanbu'ldaki okullardan zehirlenme vakası çıkmadı. Düşündüm düşündüm olmaz olamaz yani bir kişi bile mi? dedim. Sonra başladı benim melehat konuşmaya "sende iç şu sütlerden bakalım gerçekten bozukmuymuş" dedi düşündüm düşündüm(!) aslında hiç düşünmedim.Merağ'ın kölesi olmuşum yapacağım işte başka çare yok. Bugünde staj günümdü. Anaokulunda stajıma gittim kahvaltı saati geldi. Ben süte bakıyorum sütte bana bakıyor içsem mi ?içmesem mi? "aman Sare ne olacak iç" dedim nasıl olsa kötüye birşey olmaz sonra yavaş yavaş içtim tadı o kadar güzeldi ki utanmasam bir tane daha isteyecektim. Neyse saat 09:40 sularında sütü içmeye başladım ve süt bitti saat şu an saat 19:36 midemde bir gariplik yok hiç bir zehirlenme belirtisi yok garip olan neymiş aslında biliyor musunuz? birileri çocuklara bu fikri sokmak istemiş. Bence çocuklar tedirgin olsunlar istemişler ne de olsa çocuklar yarının büyükleri ağaç yaşken eğilmez mi? şimdiden alışsınlar bunu yapmaya çalışmışlar fakat ters tepmiş bana sorarsanız böyle hoş bana soranda yokta neyse yarın yazı yazamazsam bilin ki öldüm sebebi ne bozuk sütler canım o yüzden öldüm tamam mı hadi bakalım canlar bana birşey olmaz ahahahh kötüye birşey olmaz BOZUK SÜTMÜŞ HIHHH

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. gerçek bir araştırmacı aynı zamanda mizah ustası ve yazar çok güzel ve eğlenceli bir yazı olmuş mizahi dilli

    YanıtlaSil
  3. güncel konuları takip eden ve şarkı sözleriyle harmanlayan çok iyi bir yazarsınız gelecekte ortalıkta yazar bırakmayacaksınız

    YanıtlaSil