9 Mayıs 2012 Çarşamba

HIMMMCILAR SİZİ!
Hımm! o ne yaa öyle herkeste bir hıımmmm! ne oluyor hımm! yazınca anlamadım. Ne yapmış oluyorlar. Çekinmedim sordum bu ne? diye düşünüyorlarmış. Nasıl düşünmeyse anlamadım yaa Bende hiç birşey anlamıyorum. Hakikatten değil mi? ama sare biraz türkçen'i geliştir,yozlaştır, yoksa çağa ayak uyduramazsın. Bak ona göre benden söylemesi (çağa ayak uydurmak isteyen kim be çağ bana ayak uydursun ahhahahah). Ben bazen anlamıyorum işte ne yapacaksın eski kafalı işte eski kafalı dün girdim, baktım drama araştırıyorum. Birde çocuklar için drama allah'tan öyle yani güya çocukların türkçey'i doğru güzel ve etkili konuşmasını sağlamak için yapıyoruz bu etkinlikleri. Ama hımmmmmmmmmmmm var işin içinde birde çocuklara şimdiden hııımmm dedirtelim. Sonrada neden türkçey'i doğru kullanmıyorlar diye dizimi dövelim pardon da ne verdin de ne istiyorsun  ki. Sen ilk önce kendin doğru konuş bak o zaman o çocuk nasıl konuşur türkçeyi. Bülbül gibi şakır işler karışır canlar bende işlerin peşinden koşar hadi bye
                                                              XOXO:))
                                                                                                                               

1 yorum:

  1. çok haklısınız sonra türkçe de türkçe diye yırtınmayalım. hımm

    YanıtlaSil