22 Mayıs 2012 Salı


VAY BE! HAYALLERDE GERÇEK OLUYORMUŞ
Bugün çok mutluyum çok adeta mutluluk sarhoşu oldum. Bugün herkes bana ne söylerse söylesin umrumda değil. Bende tam sizlere hayallerin hiç bir zaman gerçekleşmeyeceğinden bahsedecektim ki hayatımda bu ikinci oluyor. İkinci  kez yanılmışım. Çünkü ben hiç bir zaman hayallerin gerçekleşmeyeceğini düşünen bir insandım. Meğer artık hayallerde gerçekleşiyormuş bunu öğrenmiş oldum. En büyük hayallerimden birisi gerçekleşti. 1. Sinan Akçıl'ı görmekti. Biliyorsunuz amcamgiller bize geldi halamgillerde buyursun gelsin ödül töreninde (kral müzik ödülleri) gitmiş ve Sinan Akçıl'la fotoğraf çektirmiştim. O zaman benim için hayat durmuştu. Bir daha imkansız diyordum ve  imkansız bir melek sayesinde gerçekleşti. O melek Dila abladır. Onu çok seviyorum benim hayalimi gerçekleştiren iyi kalpli güzel meleğim o benim. Beni Sinan Akçıl'la en sevdiğim insanla telefonda konuşturdu. Saat 20:47 sularıydı bende heyecan tavan yaptı telefonu açtım. Elim ayağım titriyor telefonu açtım ilk önce Dila abla açtı bir dakika canım dedi . Sonrada o huzur veren büyülü ses ben heyecandan saçmaladım tabii hemde saçmalama rekoru kırdım adeta 57.dk benim hayatım boyunca unutamayacağım bir an oldu telefon açıldı. Ben konuşuyorum artık heyecandan sesim mi çıkmıyor bilmiyorum. Bana "konuş" diyorlar sonra konuşuyorum seni çok seviyorum diyorum o anı hiç unutamam adeta yeniden doğdum. Bir daha asla o andaki gibi mutlu olamam. Tabii birde albümümü imzalatırsam benden mutlusu olmaz. Ama artık neyse onuda inşallah bir gün imzalatırım. Bu bile bana yeter ben boşuna demiyorum saçmalarsam susturun beni diye. Ben çok sevdiğim değer verdiğim insanlarla konuşurken saçmalarım biliyorum bunu. Telefonda konuşurken bir anda sesime bir şey oldu heyecandan kekeler gibi oldum. Telefonu kapattıktan sonra ben ne yaptım böyle ne saçmaladım diye düşündüm. Bayağı saçmalamışım. Kendimle dalga geçtim. Benim miladım oldu bugün o anı hiç unutamam. İlk defa şanslı olduğumu hissettim bugün normalde hiç bir istediği olmayan talihsizin biriyim ben. Ama ne oldu bugün bilmiyorum şanslı günümdeymişim sanırım. Herhalde  kırk yıl sonra bir gün yine şanslı bir günüme denk gelir. O zamanda albümümü imzalatırım. Bende bu şans varken belki hiç imzalatamaya bilirim. Olsun ben onu yine de çok seviyorum. Katıldığı hiç bir programa radyoya gidemesem de kalbim hep S.A. ile birlikte bu yetmez mi? Belki S.A. benim uğurum olur ve bundan sonra şans benimde yanımda olur kim bilir.
 SEVGİLİ LORDUM 
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM TAHMİN ETTİĞİNDEN BİLE ÇOK SEVİYORUM. İYİ KALPLİ GÜZEL İNSAN İYİ Kİ DOĞDUN. İYİ Kİ VARSIN İYİ Kİ BİZİM LORDUMUZSUN.  SENİ ÇOK SEVİYORUM SONSUZA KADARDA SEVECEĞİM. KALBİM HER ZAMAN SENİNLE SEVGİMİZLE HERKESE FARK ATIYORUZ VE HER ZAMANDA ATACAĞIZ.
SEVGİLİ MELEK
SENİ HİÇ BİR ZAMAN UNUTMAYACAĞIM SEN BENİM UNUTULMAZIMSIN. SEN İSTERSEN HER ZAMAN YANINDAYIM. SENİ ÇOK SEVİYORUM. BENİM İÇİN YAPTIĞIN HER ŞEY İÇİN SANA SONSUZ TEŞEKKÜRLER. TONLARCA SEVGİLER. SEN BİR MELEKSİN KANATLARI EKSİK BİR MELEKSİN SEN SENİ ÇOK SEVİYORUM.



Ben normalde twitter'dan konuştuğum kişilere telefon numaramı falan vermem. Ama Dila abla neden bilmiyorum. Bana o kadar güven verdi ki anlatamam. Kalbinin güzelliği tweetlerine'de yansıyordu. Ona güvenmek içimden geldi işte. İlk defa hiç tanımadığım birine telefon numaramı verdim. Ben bile şaşırdım. Bir an hiç düşünmeden yazdım gitti numarayı. İyi ki de yazmışım.  Normalde okul arkadaşlarım'dan bazılarına güvenmediğim için telefon numaramı vermemiştim düşünün yani okul arkadaşı diyorum. Yani bu kadar gizli saklıyım ama haklıyımda olur olmadık kişilere veriyorlardı telefon numaramı. Neyse Dila ablam o benim meleğim kalbimin sesini dinledim ve kalbim beni yanıltmadı. İlk defa duygularımla hareket ettim pişman değilim mutluyum. Hemde çok
Benden size bir tavsiye kalbinizin sesini hiç susturmayın, kalbinizin sesini dinleyin.
                                                                XOXO:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder