9 Mayıs 2012 Çarşamba

BENİ SEV
Ey uyku neredesin? Uyku beni sevmiyor sanırım neden bilmiyorum. Aman bee bende seni sevmiyorum zaten ama bare bir kaç saatlik gelsen olmaz mı? Yani burada seni bir özleyen var. Ama olmuyor canım uykum gel artık gel çok özlettin olmaz ki bak gel sana neler aldım kuş tüyü bir yastık mı? İstersin tamam alırım yoksa kaz tüyünden mi?  olsun canım sen gel yeter ki ne tüyüyse alırız artık. Ne yapalım yeter ki gel.  Agumuş gugumuş benim güzel uykummuş bak sare abla sana neler alırmış.  Gel hadi gel daha fazla özletme kendini gel lütfen Nasrettin Hoca misali aratma kendini bak gelmezsen sonunda onu da yaparım. Heyyyy! kime diyorum bak hiç tınlıyor mu? geeeeeellllll geleeeeelllllll lütfen ey uykum neredesin? New york'a da uçsan gelip seni orada da bulacağım inadım inat işte benimsin uyku kimsenin değil. Bak yine kaçıyor gidiyor hadi geeeeeeeeeellllllllllll yaaaaaaaa
                                                                       XOXO:))

1 yorum: