23 Mayıs 2012 Çarşamba

ÖĞRETMENLERİ ANLAMAK
Bazen düşünüyorum "öğretmen olmak için ne gerekiyor" diye. Düşün düşün cevap hep aynı gıcık olacaksın, kalıplaşmış görüşlerin olacak, kendini beğenmiş ve havalı olacaksın. Aa bir şeyi unuttum sanırım hep havalarda uçacaksın. Yoksa olmaz gerçekten olmaz. Öğrenciyi her zaman rencide edeceksin, aşağılayacaksın. Öğrencinin hiç hakkı olmayacak. Seninde bütün özgürlüklerin olacak. İstediğini istediğin zaman yapacaksın. Dersin mi var canın istemiyor, girmezsin ne olacak sanki ders sonunda istersin başkandan getirir sana defteri sende imzalarsın, alırsın maaşını. Nasıl maaş sa alın teri dökmeden alırsın paranı. Bir güzel de afiyetle yersin ye canım ye afiyet olsun. Hatta afiyet bal şeker olsun. Sanki helal paraydı kuzum ye sen ye tabii senin için haram helal kavramı var mıydı. Pardon bebeğim ben seni de insanlardan saymıştım. Kusura bakma canım özür dilerim.    Öğretmen olmalıyım. Aaa buldum işte buldum. Demek ki öğretmenler insan değil. Doğru insan olsalar böyle olmaz dı. Evet yaa ah salak kafam kırk yıldır çözemedim. Aslında çok basitmiş. Onlar insan değil peki ya ne uzaylı mı yok yok. Uzaylı'da olamazlar peki ya ne bunlar. Ee o kadarını da siz çözün artık değil mi? Ben size ipucunu verdim her şeyi de Sare'den beklemeyin canım.
                                                           XOXO:))

2 yorum:

  1. çok doğru öğretmenleri kimse anlamaz Bu arada yazılarınıza bayılıyorum. hiç bir gazete de yazmayı düşünmediniz mi ya da yazıyor musunuz yazmıyorsanız hemen yazmalısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hayır maalesef hiç bir gazetede yazmıyorum düşünmek ile olmuyor bu işler şans faktörü etki diyor o da bende yok inşallah bir gün bir gazetede yazılarımı yazarım

      Sil