28 Mayıs 2012 Pazartesi

ÖYLESİNE...
Bazen öyle şarkılar olur ki sanki senin iç sesini yansıtır o şarkılar. Herkesin böyle bir şarkısı vardır. Herkes gibi benimde var o şarkının adı da Sinan Akçıl imzalı Öylesine şarkısıdır bir kere şarkının sözleri çok güzel, çok anlamlı.  Müzik desem beni benden alıyor çok uzaklara götürüyor. Ses desem offf işte o ses bana huzur veriyor o huzur başka hiç bir şeyde yok özellikle 'yaşıyorum ama ben öylesine ölmesine bir gün seni görmesine' bölümü çok güzel beni benden alıyor. Bu şarkıda ağlamamak mümkün değil sanki. Şarkıyı dinlemediysen dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim bu şarkı sizin içinde özel olacaktır buna inanıyorum. Bazen şarkılar aynı anda  birbirinden habersiz farklı yerlerde aynı duyguları hissettirmenizi sağlar şarkıların dilidir bu. Şarkılar duyguları en iyi anlatan ve taşıyan bir araç niteliğindedir.  Şarkılar insanların duygularına tercüman olur hiç tanımadığın bazen çok uzaklarda olan insanlarla aynı duyguyu hissettirir işte bunun için güzeldir şarkılar. Şarkıların ayrı bir etkisi oluşur zamanla üzerimizde her birimiz farklı anlamlar yükleriz sonra birden bir bakmışız o şarkı senin şarkın olmuş çıkmış sonra birisi daha çıkar o şarkı benim der şarkılar aslında herkesindir o şarkıyı hissedebilen o şarkıyı kalbinin sesiyle yorumlayan o şarkıyı dinlerken kalbi tak tak atan kişinidir o şarkı. Bazen o şarkıyı bestecisinden yorumcusundan çok sahiplenirsin 'o şarkı benim benim şarkım' diye bağırırsın her dinlediğinde işte o şarkıyı sen kalbinde hissedebilmişsindir o zaman belki anılar yüklemişsindir o şarkının içine belki sadece sözleri güzel olduğu için belkide yorumlayan kişi o kadar güzel yorumlamıştır ki sanada hissettirebiliyordur aynı duyguları belki aynı duyguları hiç yaşamadın ama yorumcu o kadar büyülü bir ses tonuna sahiptir ki o şarkıyı sana o kadar güzel hissettirebiliyordur ki işte o şarkı o zaman senin şarkın oluyordur işte. Öylesine bana bütün bu duyguları aynı anda yaşatabilecek kadar büyülü bir şarkı. Tabii bunda büyülü bir ses tonuna sahip olan sinan akçılı unutmayalım (gerçi ben unutmamda neyse). O kadar güzel sözleri var ki bu şarkının ben bu şarkıya resmen aşık oldum. Evet yanlış duymadınız ben mi anormalim bilmiyorum. Ama ben şarkılarla da aşk yaşıyorum. Bu şarkı da benim en büyük aşkım oldu. Daha albümün çıktığı ilk günden ilk dakikadan ilk saliseden sonra bu şarkı benim şarkım oldu. İlk görüşte aşka inanmam. Ama ilk duyuşta aşk varmış. Şarkının müziğini duyduğumda gözlerimi kapatıp beni düşündürebilen bir şarkı bu şarkı. Aaahhh anlatamıyorum işte bimem anlatabildim mi? Bu şarkıyı seviyorum bu şarkıya AŞIĞIM NOKTA. Bu şarkı kesinlikle kliplenmeli yok vallahi kliplenmezse neredeyse ben klip çekeceğim yayınlayacağım youtube'da. O derece yani şaka bir yana inşallah bu şarkıya klip çekilir. Bende mutlu olurum. SİNAN AKÇIL müziğin hitmani kalbinin sesini en iyi dinleten müzisyen duygularını en güçlü insan müziğin lordu seni çok seviyorum. inşallah öylesine şarkısına klip çekersin. Lütfennnnnnnn klip öylesine kliplensinnnnnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnnn:))) sana sonsuz teşekkürler böyle güzel şarkılar yaptığın için 
                                      NOT:Sinan Akçılı çok seviyorum öylesine kesinlikle kliplenmeli

                                                                                     XOXO:))                                                                                                              

8 yorum:

  1. Sinan Akçıl'ı çok seviyorum.Yeni albümündeki bütün şarkılar çok güzel.Hepsini kliplendirmeli bence.Bu arada yezıyı çok beğendim.Devamı gelsin başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bencede bütün şarkılar kliplenmeli özellikle öylesine kesinlikle kliplenmeli yazıların devamı gelecek ilginize teşekkür ederiz

      Sil
  2. çok güzel yazıyorsun yazdığın dergi falan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. maalesef dergi de yazmıyorum

      Sil
    2. bence bir yere başvuru yap

      Sil
    3. teşekkürler ne başvurusu

      Sil
  3. resimdeki mekan senin evin mi çok beğendim yazıda çok güzel devamı var mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yazıların devamı gelecek resimdeki mekan benim evim değil tabii ki Sinan Akçıl ın evi tekrar teşekkürler

      Sil