10 Mayıs 2012 Perşembe

Ttnet çalış bir kere de çalış
Ttnet yeter artık sana yalvarırım. Bir kere sadece ömrünce bir kere çalış yaa! Lütfen çalış senin işin ne? sorarım sana bütün gün boş boş oturmak mı? twitter başından kopyala yapıştır'la aynı şeyleri gönderip "telefon numaranızı dm atın" demekten başka ne işiniz var? Siz insanı anca sinir etmeye yararsınız en önemli anlarda maillerinin gitmesini engellersiniz. Ama yeter bu ne yaa ne zaman çalışacaksın ki sen. Başıma gelene bak yaa internet'i aldım modem bozukmuş, internet yok gelmiyor" Yok siz bağlantıyı yanlış yapmışsınızdır" diyorlar. Başkada bir şey demiyorlar. Tabii benim işimde inat işte gerçi bunun nesi inatsa öyleymiş öyle diyorlar kim olsa benim dediğimi yapmaz mı? sorarım size. Sonra 5 kez git gel hiç bir şey yapmadılar. En sonunda söyledim sorun ttnette çıktı. Hiç şaşırmadım doğrusu sonra 5 gün geçti yine arıza var aldım telefon'u elime 444'lü numarayı aramaya arıyorum bakan yok. En sonunda açtılar açtılar ama bu seferde iyice saçmaladılar yok biz yanlış bağlantı yapmışız sinyal alıyorlarmış mışta daha ne palavralar sıktılar. Yemedim tabii çokta işim var ama dayattım bir kere neredeyse 10 kere aradım. Sonuç değişmedi biz bir bilgisayarcı çağıracakmışızda o yapacakmış sonradan dayattım "olmaz" dedim "yarım saat sonra ekibimiz geliyor "dediler. Neredeyse 1 ay oldu gelen giden yok. Her neyse bizim ttnet bu 1 ay içinde 8 kere daha sorun çıkardı. Sanki ttnet ttnet değil sorun çıkarma derneği çok merak ediyorum gerçekten ne yapıyor? ttnet'te çalışanlar ya işleri çok basit bence. Bende ttnet'ten bir iş istiyorum lütfen lütfenn duyululur. Ttnet bana bir iş ver böyle bir iş bulayım başka ne isterim. Birde sorun yokmuş gibi rahatlık valla siz bence psikolog olun topluca rahatınız batsın yaa anlayacağınız ttnet=müşteri memnuniyeti0 -müşteri memnuniyeti=ttnet demek gelmeyecekseniz niye "yarım saate geliyoruz" diyorsunuz hee bu arada telefon faturası bayağı yüklü geldi. Allah'tan ücretsiz hattı yoksa nasıl olacaktı hiç bilemiyorum. Bir daha aradığımızda en son hani şu redhack falan saldırmış dedikleri o zamanda fişi çektik derler mi hiç sorun var. "Bizde de internet yok" dediler. Biraz zorlatınca telefon numarası söylediler arayın dediler bende ben niye arıyormuşum siz arayın dedim aradılar Türk telekomdan tam bir komedi ben onlara "maillerimi gönderemiyorum işlerim aksıyor" diyorum onlar bana "şikayet dilekçesi oluşturmalısınız mail olarak gönderin" diyor. Arkadaşım bak eğer internet olsa seni aramazdım zaten internet yok diye arıyoruz değil mi? İnternet olmadan ben sana nasıl mail göndereyim yok yok ben artık bir şey demiyorum onlara sadece beyin bedava dostum da alan var mı?Acaba onu da siz düşünün artık ben işin içinden çıkamadım. Nasıl çıkayım zaten böyle işin içinden yok yok ne yapsan boş ne söylesen boş sorun ttnet bir hiç. YALANIN BATSIN! BATMIŞKEN İNTERNETİN DE BATSIN Kİ ZATEN BATMIŞ!

1 yorum:

  1. ttnete çok güzel mizahi bir eleştiri yapılmış ustalıkla yazılmış

    YanıtlaSil