9 Mayıs 2012 Çarşamba

POLEMİK CANAVARI
Polemik canavarı mısın? sen abi habire her lafa karşılık. Sanki sana yazdım mutsuzum diye gelmiş gülücükle karşılık veriyor. Sanki mutsuzluğumdan mutluluk çıkarıyor anlamadım.  Azdı yine bizim canavarlar cevap verirsin o da cevap verir ,saçmalar cevap vermezsin verecek cevabı yok der. Bu böyle devam eder sen cevap verirsin o cevap verir benim için sorun yok bende cevap bitmez. Ama gel gör ki bu canda polemik istemez tatlım.  Yani sonra da gelmiş şunu dinle bunu dinle mutlu olursun. Ben kimi dinleyeceğimi gayet iyi biliyorum bebeğim. Senin boş tavsiyene hiç mi hiç ihtiyacım yok. Hadi şimdi boş tavsiyeni de al ve çek git . Hadi canım ufak aklını da fikrini de kendine sakla..
                                                               XOXO:))                                                                                                                      

1 yorum:

  1. çok doğru tabir polemik canavarı çok güzel baarılar

    YanıtlaSil