22 Mayıs 2012 Salı

  CANIM YAĞMUR'UM
Ah yağmurum vah yağmurum başına gelenlere bak sen. Buluttan gelen sihirli meleklerim benim. Herkes sizi sevmiyor, nefret ediyor, off yaz gelsin diyorlar.Bir gün sana ihtiyaçları yokmuş gibi bereket istemez gibi çokta atıyorlar. Bazen bir lanet yağdırmalar sana meleğim. Bunların derdi ne neden sevmiyorlar seni yoksa o güzel ışıldamanı mı kıskanıyor bu asık suratlı kötü niyetliler ondandır değil mi? Meleğim sen hiç üzülme benim sevgim sana yeter. Hem o kirli elleriyle sana dokunacaklar ben kıskanırım ama olmaz zaten seni sevmesinler. Niye sevmiyorlar anlamadım. Bu güzellik sevilmez mi? Yağ yağmurum, es rüzgarım sen onları dinleme. Kulağına pamuk tıka bir günlük sağır, ol da duyma şu saçmalıkları. Yok şu yağmur hemen bitsinler mi istersin, yağmurdan nefret ediyorumlar mı istersin, yoksa havalar kafayı mı yediler istersin. Saçma bu işler. Ne diye her şeye burnunu sokmak, bu ne had bilmezlik, biraz şükür der insan.Bunda da bir hayır var der insan. Ama susarlar mı ?susarlarsa hatırım kalır. Zaten susarlarsa aman bir şey eksik kalır olmaz. İlla da moralimize limon sıkmak ya niyetleri. Bir şey bulacaklar yoksa olmaz. Ben görürüm o vıdı vıdıcıları ,yaz gelsincileri yaz gelir ve hemen başlarlar aman çok sıcak yanıyoruza bağlarlar. Vıdı vıdıcılarıda unutmayalım. Onlarda başlarlar hemen. Ne olsa memnun değiller bunlar. Yok yok memnunda olmazlar. Kış gelir üşüdüm , dondum. Kar yağmasıncılarıda unutmayalım hatırları kalır sonra hiç bir şeyden memnun değildir bunlar memnunda olmayacaklar. Bizde onlardan memnun değiliz zaten. Hepiniz bir gider misiniz ? Lütfen çevremizi kirletmeyelim,temizleyelim onun için hadi siz başka gezegene yol alın biriken tüm imkanlarımı alın çekin gidin.
                                                            XOXO:))

2 yorum:

  1. size bir şans verilse ortalıkta yazar kalmayacak

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim türkiyede çok değerli yazarlar var onların yeri doldurulamaz

    YanıtlaSil