10 Mayıs 2012 Perşembe

KARNAVAL'IN BÜYÜSÜ
Çok sevdiğiniz, gülüşüne,bakışına,sesine ,gözlerine hayran olduğunuz birisi için nasıl yazı yazılır bilmiyorum ama Ben klavyenin başına geçer geçmez ellerim terledi, çok heyecanlandım yüzümde bir tebessüm, aynı anda hem ağlamak, hem gülümsemek karışık duygular içindeyim, kalbim tak tak atıyor ne yapacağım ben saçmalarsam susturun beni. Onu çok seviyorum evet bazen sevmek kelimesinin hafif kaldığını düşünüyorum. Ben onunla yaşıyor, onunla nefes alıyor,üzülüyor, mutlu oluyorum. Kısacası hayatım Sinan Akçıl  bazen arkadaşlarım dalga geçiyor benimle geçsin isterse deli desinler. ( desinler değişmem) Asıl deli kendileri ama haberleri yok. Onların kalbi taş hatta hiç yok.  Neyse ben Sinan Akçıl'ı ilk dinlediğimde o kadar içten gelmişti ki bana o günden belli  kendimi onun şarkılarından alamıyorum. (almak isteyen kim?) Onu çok seviyorum 2.albümü karnaval ile çok büyük bir başarı yakaladı. Herkese fark atıyor ilk önce şarkılarını değerlendirmek istiyorum. Bu albümde benim favorim slowlardan "öylesine", hareketli parçalardan "küfür" yaa aslında bazen hiç ayıramadığımda oluyor. Ne yalan söyleyim şimdi bazen keşke  hepsine klip çekilse diyorum. Ya da bir kaç tanesine tek bir klip çekilse, ya da bir klip fanlara ayrılsa. Mesela fanlar ortaklaşa senaryosunu yazsa. Sonrada klipte oynasa bence çok güzel olur hatta muhteşem olur.(mesela o kişi ben olabilirim ahahha)  Hemde hiç denenmemiş birşey ve bir yenilik olur neden olmasın değil mi? tarzıyla şarkılarıyla yeniliklerin öncüsü zaten birde kliplerde yeniliğe ışık tutabilir.. Hemde çok güzel olur düşünsenize bir tarafta can fanlar, (SAFC)bir tarafta müziğin hitmeni lord Sinan Akçıl hayali bile muhteşemken kimbilir klip ne kadar güzel olur.. Neyse hayal işte geçelim karnaval albümündeki şarkıların analizine ben müzik eleştirmeni falan değilim.  Şunu söyleyebilirim ki ama iyi bir dinleyici sayılırım bence sinan akçıl bu albümde yerini sağlamlaştırdı ve bize yazı getirdi fark atıyor şarkısı herkese fark attı hala daha atıyor ve hepte fark atacak. Şarkı o kadar güzel ki hatta hani şu fanların(bunun içinde bende dahilim)içeri alınmadığı bir ödül töreni vardı neydi o törenin adı hatırlayamadım bak şimdi neyse neyse sanki çokta önemli alt tarafı basit bir ödül töreni işte bu ödül töreninde safc bir afiş hazırlatıp gelmiş. Ama tabii izin yok içeride açamamışlar. Dışarıda açıldı dev afişin  üzerinde sinan akçılı gören kalp tak tak atıyor yazıyordu. SAFC yine fark attı tabii ki de geceye damgasını safc vurdu..
ÇÖZERİM BEN BU ŞİFREYİ
Yok arkadaş yok ne yapsam bulamıyorum bu şifreyi tam buldum diyorum sonradan yok yok öyle değil diyorum. Kafam karıştı ama azmimle bulacağım küfürleri ee ne de olsa günde en az 100 kere dinliyorum. Ben bulamayım da  kim bulsun aslında sanki bir şey bulmuş gibiyim. Ama nasıl yazacağımı bilmiyorum ya yanlış çıkarsa eyvahh rezil olurum diyorum. Ben biraz abarttım galiba bu işi bazen iyice saçmalıyorum küfürleri  bulacağım diye ama olsun devam çözecerim yaa ben bu şifreyi....
HOPPALA YOK YA
Nasıl oluyor nasıl yazıyor bilmiyorum tek bildiğim sinan akçıl müziğin dehası ben bunu bilir bunu söylerim. Her şarkısı sloganlaşıyor. Şimdiden herkes birbirine hoppala yok ya,hoşçakal hep sinirli kal demeye başlamış bile tebrikler sinan akçıla o zaman
REMİXLER BOMBA
Ben remixsever birisi olarak albümdeki remix şarkılara bitiyorum resmen işte remix dediğin böyle olur. İşini biliyor lord şimdiden gece kulüplerinin gözdesi olmuş şarkılar ee tabii hakkı da...
SAFCYE TÜM KALBİMLE SEVGİLERİMLE
Ben böyle bir sanatçı daha görmedim fanlarıyla ilgilenen onları düşünen tek sanatçı diyebiliriz. Bir kere fanlarıyla arasında muhteşem bir sevgi bağı  var. Onları çok seviyor, onlarla ilgileniyor. Fanlarına albümde birde sürprizi var safcye tüm kalbimle sevgilerimle yazan bir kartonnet hazırlamışlar daha önce hiç yapılmamış ve  bana sorarsanız  çok güzel birşey olmuş. Fanlar buna eminim ki çok sevinmişlerdir. (ben çok sevindim)
BACK VOKAL
Küfür şarkısının başında Hande Yener'e küfür ettirilip kesilerek, serpiştirilmiş. Ee böyle muhteşem bir lordun muhteşem de divası olsun değil mi? Bu albümden çok hit çıkar abi!Bunun için iyisi mi şimdiden Polat Yağcıyı ikna etmeye başlayalım. Bütün şarkılar kliplensin bence ya da en az 8 klip olsun nasıl olur (ahhah bütün şarkılara klip gelsin yani)
Ona boşuna müziğin hitmeni demiyorlar yani... Her şarkı olay her şarkı hit oluyor. Albüm kapağının hemen altında bu şarkılar sizin karnavalınız olsun yazıyor. Bu şarkılar ilk çıktığı günden bizim karnavalımız oldu bile. Bir insan ancak bu kadar muhteşem mütevazi sempatik tatlı ve yakışıklı olabilir. Bütün artılar sinan akçılda toplanmış.
Daha söylenecek çok şey var aslında ama en iyisi ben susuyum sinan akçıl'ın şarkıları konuşsun
lordum!
Albüm muhteşem olmuş bütün şarkılar mükemmel yine kalbimizin sesini dinlemişsin bunu hissedebiliyoruz bize karnaval yaşattığın için sana sonsuz teşekkürler... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                                                            XOXO:))
https://twitter.com/#!/SareAkcil
https://twitter.com/#!/cmlmzk

1 yorum: