7 Haziran 2012 Perşembe

WELCOME TO MADONNA
Sonunda Türkiye'de de görkemli organizasyonlar yapılmaya, dünya starları da getirilmeye başlandı. Ee gelişiyoruz sonuçta... Bu sene sezonun açılışını Madonna yapacak. İlk konseri vermesiyle yazı müjdeleyecek madonna. Tamam madonna dünya starı, hoş kadın, güzel kadın, sesi güzel,fiziği güzel, yıllara meydan okuyor. Ama sonuçta madonna da insan değil mi? Bunu unutmamak lazım. Yok bu biz türklere özgü bir hareket sanırım. Bir yabancı gördük mü hemen üstüne atlamasak olmaz. Uzaylı gibi davranmasak hiç mi hiç olmaz. Madonna geldi, hoş geldi. Sanki deprem oldu yer yerinden oynadı.   Herkes "aa madonna geldi, konsere gidemesekte en azından aynı havayı soluyoruz" dediler. Bu arada "Madonna konserine gidipte bilet fotoğrafını koymayan kalmadı herhalde twitter'da" diye espriler uçuştu twitterda.  Haklılarda herkes bilet fotoğrafını paylaştı hemen. Aman ne hava ne hava görgüsüzlüğün yeni adı da bu işte. Hemen başladılar gırgıra, yağcılığa twitter yıkıldı. Bizim starlar çıldırdı. Madonna geldi diye. Ne hikmetse o günde kimsenin konseri yok. Sanki herkes konseri izleyecek. Böyle tesadüf yok. Ya Madonna'nın geleceği içlerine doğmuş ya da bir şekilde doğuşturulmuş olabilir. Madonna gelmiş hoş gelmiş. Fakat ben madonna'yı bir konuda eleştirmek istiyorum. (sende hep eleştiriyorsun diyebilirsiniz fakat ben gördüğümü söylüyorum)Bir kere sen bir dünya starısın, gençlerin idölüsün. Salkım saçak bir kıyafet yakışıyor mu sana,kendini salmak. Sanki hiç önemsememiş gibi bir izlenim bıraktı açıkçası bende Bu konuda biraz dikkatli olsun isterdim ben kendi adıma. Neyse bir kerede rahat olmaktan yana olmuş olabilir. Peki ya istedikleri krem rengi halılar ve en mütevazi isteği diye anılan kot pantolon bana çok garip geldi. Kot pantolon ne alaka çözemedim doğrusu. Neyse bu da tamam. Madonna dünya yıldızı sonuçta bana söz söylemek düşmez. Bir kaç ufak tahminim olacak sadece. Madonna bence ya bir kıyafet giyip bitirecek bu konseri ya da en fazla iki kıyafetle çok fazla özenmeyecek demeye çalışıyorum. Tıpkı 2009 Rihanna örneği gibi olursa hiç şaşırmayın derim. Benim beklentim bu yönde.
                                                     XOXO:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder