9 Haziran 2012 Cumartesi

ÖN YARGI HER EVDE                                                   Herkeste bir ön yargı. Ne olduğunu bilmeden, anlamadan,dinlemeden savururlar üstünüze tıpkı bir rüzgar gibi. Saçma sapan düşüncelerini. Yok sen böylesin,sen sinirlisin,sen çok şımarıksın,nereden biliyorsun ki öyle olduğumu. Daha 2 dakika olmadı. 2 -3 tweet attın. Bende sana cevap yazdım. Nasıl anladın sinirli olduğumu ki. Ben sinirli bir insan değilim. Nereden mi anladı? Ben size söyleyeyim kendisi sinirli olduğu için her gördüğüne sinirli yaftasını yakıştırıyor. Ne yapsın zavallı arkadaş acıyorum ona. Ayna'ya bakarak konuşulur. Ama bu kadarda belli edilmez ki be abi. Sanki ayna yüzüne yapışmışta o da ayna'dan naklen canlı yayın yapıyor. Aynı o hesap aman yapsın. Ben sinirli olsam ona ne sinirli olmasam o ne. Garibime giden konu şu 2-3 tweetle insan çözebiliyorsan ki çözemiyor. Niye buradasın git bir büyücü falan ol. En azından senin peşinden gelecek enayi çok. Onlarla takıl. Ama benimle değil. Ben öyle ucuz numaralara, saçma sapan laflara üzülmem, darılmam, kırılmam alınmam, bozulmam. Çünkü sen kimsin değer verdiğim Bir insan mısın? Niye üzülüyüm ki. Sadece tek üzüldüğüm konu ön yargıların bile bu kadar ucuzlaşması. Ön yargılar bile bu kadar ucuzlaştıysa tehlikedeyiz. tanımadıkları kişiler hakkında yorum yapma hakkını nereden buluyorlar, anlamıyorum. Bu nasıl bir cesaret. Sanırım cahil cesareti olsa gerek. Bir şey bilip bilmeden atlar bunlar lafa. Sonrada tükürdüklerini yalarlar. Olsun onlar alışmıştır, tükürdüklerini yalamaya. Ama ön yargılar bu kadar ucuzlaşmamalıydı.
                                                                 XOXO:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder