6 Haziran 2012 Çarşamba

E-OKUL SAÇMALIĞINA DAVETLİSİNİZ...
Ben böyle saçma bir olay görmedim arkadaş. Bu nasıl iş e-okul saçmalığa davetiye çıkartmış. Bizede "buyurun gelin" diyor resmen yaa. Anlamadığım nokta tc kimlik no'nu yazdıktan sonra o bilgileri niye soruyor. Neden  yani buradaki amaç ne abi. Çok basit amaç şu aslında bizi delirtmek. "Tek akıllı siz kaldınız öğretmenler zaten deli siz öğrencilerde delirin tam olsun" diyorlar. "Deliler ülkesine döndürelim burayı" diyorlar. Ama yok sinir olsak ne çare. Yine aynı ahiret soruları. Evet evet tıpkı ahiret soruları gibi. Bir kere benim tc kimlik no'mu alan,bulan veya çalan kişi zaten  direkt olarak otomatikman benim kimlik bilgilerime de ulaşacak. Dalığıma, böbreğime kadar öğrenecek. Ee ne oldu şimdi bunlar güvenlik sorusuydu değil mi? İsteyen bu güvenlik sorularını da çözer. Yani çok mu zor? Hayır. Peki yaa o zaman buradaki amaç ne diye sormaz mı insan kendi kendine. O zaman amaçta öğrencileri delirtmek olarak çıkar. Birincisi elalem niye benim fotoğrafımı görüyor ki. Tabii birde isterse indirebiliyor. Ben manken miyim? Ortalık malı mıyım? Benim haberim olmadan fotoğrafım alınsın, herkes istediğini yapsın. Fotoğrafım hırlının, hırsızın,sapığın elinde olsun. Sisteminiz yanlış sevgili Meb. Hemde çok yanlış. Tabii sizin için sakınca yok. Bir kaç kişiyi kandırırsınız. "Bunlar sizin güvenliğiniz için" der çıkarsınız. Ama beni kandıramazsınız. Biraz akıllı olalım. Şimdi tc kimlik no'su bulan kişi aile sıra nosu'nu bulamaz mı? Doğum tarihini, sınıf numarasını, şubesini bulamaz mı?Yok ya kesin bulamaz. Sare sen herkesi kendin gibi akıllı sandın herhalde. Nereden bulsunlar. Değil mi? Tc kimlik numarası zaten ne ki basit 11 haneli sayılar dizesi.  Öyle mi? Hayır değil. Tc kimlik no'nu başka birisi öğrenirse sen yanmış olursun. Zaten e-okul saçmalığa davet etmiş. Biz de zavallı öğrenciler topluluğu olarak gitmek zorundayız. Ne yapalım artık gideceğiz. Mecburen de gidiyoruz. Daha da gideceğe benziyoruz. Meraklanmayın e-okul yüzünden başımıza neler neler geldi.Bunlar daha ne ki. Mesela en son benim başıma geldi böyle bir olay. sanırım böyle olaylar hep benim başıma gelir.Çünkü aşırı derece de takıntılıyım bu konuda. Neyse ben başlayayım başımdan geçeni anlatmaya. İnternet yok bende bakamadım doğal olarak bakacak hiç bir yerde yok. Normal bir durumda bakmama gerekte yok. Neyse bakamadım ve gittim okula. Karnemi aldım birde ne göreyim kocaman bir  orada dikilmiş bana bakıyor. Tabii bende sinirler zıpladı, tavan yaptı. Sanki soğan doğramış gibi gözlerim doldu, gözlerde yaş kalmadı,mos mor oldu. "Bu nasıl oldu" dedim, durdum. Eve geldik. Hemen internete girdim baktım. Bizim öğretmen notları girmeyi unutmuş. Artık bu kafayla nasıl öğretmen olduysa. Yazılı notunu girmemiş, sözlüleri vermemiş. Ne vermiş hiç bir şey baktım ve hemen okulu aradım. Tabii ki açmadılar. Ben durur muyum durmam.  Tabii durmamalıydım da zaten. Hemen  okula gittim. Nasıl gittiğimi bilmiyorum resmen koştum. O yol bana çok uzun geldi. Girdim içeriye öğretmen okulda yokmuş. Öyle dediler. Bende "arayacaksınız" diye tutturdum. Hastaymış zavallım hiç üzülmemiştim. Hatta "beddualarım tutmuş" diye güldüm içimden. Neyse aradılar ve notları girdi. Ama bendeki kocaman 1 olan karneyi değiştirip, yenisini  vermediler. Neymiş e- okulda yazıyormuş. Gıcıklar belgemi de vermediler. Sinir oldum. O gün bugündür de e-okula uyuz olurum. Hiçte sevmeyeceğim bunu biliyorum. Tabii bunun adı e- okul kendisi saçmalamadan durmaz. E-okul beyefendi'nin malum  şimdi de  bu olayları var. Önceden de türlü türlü olaylar çıkarırdı E- okul beyefendisi ben alıştım artık. Gençler ne bekliyoruz ki. Bu siteyi yapanlarda  Meb  zaten. Çok şey beklemek hata. Bizde hiç alışamadık bu işlere. Meb diyorum abi Meb başlı başına sorun zaten. Ben şimdi dava açsam kazanır mıyım?Kişilik haklarına saygısızlıktan tazminat davası mı açsam? Yok yok o da olmaz şimdi onunla mı uğraşayım. Bir ton masraf en iyisi görmedim, duymadım, bilmiyorum. Yani üç maymunu oynamak. Biz daha doymadık anaokulu oyunlarına, biraz daha üç maymun oynamaya ihtiyacımız var. En iyisi de bu zaten. Hadi bakalım başlıyoruz. Görmedim,duymadım,bilmiyorum tıııppppppppppp.
+ E-OKUL? - o ne yeniliyor mu? yoksa içiliyor mu? hiç duymadım.
                                                            XOXO:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder