7 Haziran 2012 Perşembe

MADONNAYMIŞ MIŞ MIŞ KANKAM MIŞ İÇİ DOLU STARMIŞ
Sabahın sekizin'de kalk İstanbul turuna başla iyi mi? İyi ucunda madonna olunca iyi tabiki. Neyse   başladı gezelim,görelim, yazalım turu. Yola çıkıldı. Birde ne görsen şaşırırsın  Madonna tam  karşımda.  Herkes fotoğrafını çekmekle uğraşıyor. Gazeteciler bir oraya bir buraya Madonna'nın etrafında fır dönüyor.Bense saf saf bakıyorum "bu kim" diye. Sonradan anlıyorum ki karşımdaki bayan  Madonna. Nasıl olur yaa! İstesem göremem,istemesem görürüm. Nasıl iş abi! Gazeteci olsam röportajı yapmıştım. O derece yani. Demek ki neymiş  "istemeyeceksin isteyecekler". Neredeyse kanka olacaktım madonnayla. Nasıl ama düşünsene Madonna kankam. Aman ne yapayım Madonna'yı (Sevgi yeter de artar bana) neymiş bir şeyi 40 defa istersen olmazmış. 100000000 defa istemezsen olurmuş. Evet şimdi 40 kere isteyecek misiniz? Yoksa 100000000 defa istemeyecek misiniz? Karar sizin ben istemedim oldu. İstesem Madonna'nın albüm kapağını bile göremezdim. Yani diyeceğim o ki bu kadar büyütmeyin gözünüzde. Dünya starıysa, dünya starı.  O da bizim gibi bir  insan değil mi? Büyütmeye hiç  gerek yok. Sadece Madonna'yı gördün. Bunun içinde sana madalya verecek değiller ya. Hayal dünyasında yaşamayalım. Gerçek dünyaya dönelim. Madonna'yı unutalım. O da bizi 2 dk sonra unutacak zaten. Boş verin bu işleri elinizdekilerin kıymetini bilin. Madonnaymış al gördüm  ne oldu başım göğe mi erdi. Cevap veriyorum. Hayırr!
                                                         XOXO:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder