13 Haziran 2012 Çarşamba

KRAL  KAŞIĞINDAN YEMİŞ KELEBEK
Bu kadar sönük bir ödül töreni beklememiştim.Altın Kelebeğe hiç yakışmadı. Kral Müzik  falan olsa anlardık da  Altın Kelebek'ten hiç beklemezdim. Çok şaşırdım. Artık Altın Kelebeğe dair de hiç inancım kalmadı. Farkında mısınız? Her geçen sene daha da berbatlaşıyor ödül törenleri. Yakında ödül töreni diye bir şey kalmaz yerini başka alternatifler alır.
Ajda İs Golden Butterfly
Başlıktan da anlayacağınız gibi Ajda'nın Altın Kelebekleri'ne döndü resmen.Bu sene herkes takmış Ajda Pekkan'a. Yeter artık bir son verin. Hep Ajda hep Ajda. Sanki başka sanatçı yok. Yooo çok var. Ama ödül vermek isteyen yok. Rezaletin daniskasının daniskası. Ajda Pekkan'dan bıktırdınız artık. 
Şarkı Söyle Ödülü Kap
Her şarkı söyleyene de verilmez ki ödül. Bu kadar da abartmayın.Şarkı söylemeyene ödül yok.Ağlamayana .... yok gibi. Ne oldu Ajda Pekkan 2 şarkı söyledi 2 ödül aldı. Kadın albümün tamamını söylese kanatlanıp uçacaktı. Yakındır seneye tüm kategoriler de ödülü Ajda Pekkan alır. Demedi demeyin.
Dalga mı Geçiyorsunuz?
Evet evet. Kesin dalga geçiyorsunuz. Yok böyle bir şey. En iyi çıkış ödülü diyorsunuz.3 albüm yapmış sanatçıya hakaret eder gibi en iyi çıkış ödülü veriyorsunuz.En iyi çıkış değil, en iyi şarkı olmasın o canım. Gerekçeye bak. Neymiş Gökçe en çok "tuttu fırlattı" ile tanınmış,bilinmiş.Sen onu benim külahıma anlatsana bana niye anlatıyorsun.Yahu yıllardır onu görmeyen sen şimdi gelipte savunma yapma komik oluyorsun.Dalga geçiyorsun. Farkındayız çokta eğleniyorsunuz.
Daha Çıkmış'da  En İyi Şarkıcı Olmuş 
Bu nasıl düzen. Aynı gece hem En iyi çıkış hemde En iyi şarkıcı ödülü almak nasıl bir saçmalıktır. Buna ne diyeceksin. Halil Sezai çıktı,şarkıcı oldu da biz mi görmedik.Gökçe'ye 3 albümle en iyi çıkış ödülü veren sen Halil Sezai'ye en iyi sanatçı ödülünü veren yine sen. Bir terslik oldu galiba en iyi çıkış Halil Sezai'nin tamam da. En iyi sanatçı Gökçe'nin burada dur. İşine geldiği gibi davranıyorsunuz.Farkındayım.
Yorumsuz
Hande Yener'in "Unutulmuyor" isimli şarkısının klibindeki bir kareografi; önce Rihanna'nın daha sonra, Ebru Gündeş'in Altın Kelebek performansında dansçılarının danslarına benziyordu. Buna ne demeli. Sizleri  videoyla baş başa bırakıyorum. Buyurunuz.




4 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş. çok doğru tespitler yapılmış harikasınız

    YanıtlaSil
  2. çok güldüm çok eğlenceli bir yazı

    YanıtlaSil
  3. harika yazmışsınız kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  4. gökçenin hakkı kesinlikle en iyi sanatçı katılıyorum size

    YanıtlaSil