5 Haziran 2012 Salı

ROTAMIZ ERDEM KINAY
Ünlü isimlere yaptığı aranjelerle tanınan Erdem Kınay bu sefer "proje" albümüyle karşımızda.
Demet Akalın'dan Serdar Ortac'a, Emina Sandal'dan Aynur Aydın'a,Işın Karaca'dan Merve Özbey'e,Ege Çubukçu'dan Ebu'ya,Derin togar'dan Tezhan Tezcan'a, Burak Kut'tan, Fatoş Dündar'a kadar bir çok ünlü isim yer alıyor bu albümde.
Benim bu  albümdeki favorilerim Demet Akalın rota ve emanet çok başarılı olmuş. Aynur Aydın'ın şarkısı işporta sound olarak çok başarılı. Albüme genel olarak bakacak olursak çok güzel bir sound yakalanmış.
Albümün ilk klibi Demet Akalın rota şarkısına çekildi. Bence çok isabetli bir karar olmuş. Bu klip çok konuşuldu. Demet Akalın'ın saçları ve kıyafetleri olağanüstüydü. Erdem Kınay'ın dokunmatik dj setide çok konuşuldu. Özellikle müziğe meraklı ve müzik delisi birisi olarak tek kelimeyle bayıldım. İlk defa bu kadar güzel bir dj seti gördüm.
                                     BU ALBÜME YORUM YOK!
Proje albümleri  içinde en sevdiğim albümlerden birisi oldu.
Bu albüme yorum yok. Gerçekten proje albümler arasında en sevdiğim albümlerden birisi. Yani benim tabirimle uzun yol albümü. "Tak cd'yi arabana al yanına sevdiklerini dinle doya doya" tarzında bir albüm olmuş, çokta güzel olmuş. Aslında ben Serdar Ortaç şarkısı dinlemeyi sevmem şimdi yalan söylemiyim hiç dinlememiştim. Ama bu albümde "yorum yok" şarkısına bayıldım ve bence çokta güzel söylemiş Serdar Ortaç şarkının sound'u çok başarılı olmuş. Birde albümde öyle bir şarkı var ki bu şarkıyı  Aynur Aydın ile olan çalışma işporta  bana bir arkadaşım sevdirdi. Sevgili Can başımın etini yedi."Bu şarkı süper" dedi. Ben zaten dinliyordum. Ama o söyledikçe daha da çok dinledim ve çok beğendim. Bu şarkıda kesinlikle kliplenmeli. Sanırım kliplenecek zaten. Ama sabırsızlanmaya başladım artık. Klip çekilmeli ve hemen yayınlanmalı. Yoksa meraktan ölebilirim. Ben hep böyleyim sanırım bir şarkıyı seversem kliplenene kadar hep o şarkının klibini düşünürüm. "Acaba nasıl olacak" derim. Klasik durumum yani ben şaşırmıyorum artık hatta bazen işi abartıp kendi kendime klip senaryosu yazıyorum. Bu kadarda klinik boyutlara ulaşıyor benim sevdiğim şarkıların klip macerası. Ee ne yapıyım  yani şarkılarda bu kadar güzel olmasın. Bu albüm içinde o kadar çok hit barındırıyor ki bence çok fazla klip çekilmeli .Yoksa ben öleceğim "bu şarkıya böyle klip çekilse süper olurdu" demekten. Erdem Kınay Türkiye'nin David guetta'sı oldu bence. Türkiye'ye proje albümleri sevdirdi. Hemde çok sevdirdi. O kadar çok sevdik ki devamı gelmeli bizde de david guettalar olmalı desteklenmeli. Bu albüme yorum yok abi ben daha ne diyeyim .Çok güzel içi dolu bir albüm güzel işte bee! Hemde çok güzel belki güzel kelimesi az kalıyor ama güzel işte! Proje albümlerden pek hoşlanmazdım aslında. Ama bu albümü çok sevdim. Çok beğendim. Neden bilmiyorum işte sadece çok güzel onu biliyorum.
           EMANET ALLAH'A EMANET OLMAMALI
Vallahi bu emanet şarkısının bende özel bir yeri var. Albüm çıkar çıkmaz favorim oldu. Her gün dinliyorum. Dinlemeden duramıyorum .Şarkısının rahatlatıcı bir etkisi var sanki. Bana çok iyi geliyor. Ee tabii Kraliçe farkı Kraliçe'nin şarkıları zaten bombadır. Birde yanına Erdem Kınay olunca tadından dinlenmez. Ama dinleniyor. Bu şarkıya klip gelmesini çok istiyorum. Bence emanet allaha emanet kalmaamlı acilen klip çekilmeli ki, bende rahatlıyım kafamda klip senaryoları hazırlamayım. Erdem Kınay'a sordum twitter'da "en geç haziranda klip gelecek" dedi. Hemen gelsin. O günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder