7 Haziran 2012 Perşembe

YENİ TREND BUDUR!
Her giydiği,her taktığı olay olan kadın Demet Akalın yine yaptı yapacağını.  Eşortmanıyla  zarafetini gösterdi  bizlere. Twitter sayfasında Madonna konserine eşortman ile gideceğini açıklayan Demet Akalın herkesi şok etti. İtiraf ediyorum ben hiç şaşırmadım. Eşortmanıyla farklılık yaratacağını biliyordum. Dakikalar geçti ve Demet Akalın hazırlandı. Son halinin fotoğrafını yine twitter sayfasında paylaştı. Fotoğrafı açtığımda eşortmana bir baktım. Gözlerim öyle bir kamaştı ki tanrım bu eşortman olamaz ben bu eşortmana bayıldım öldüm bittim. Hayatımda gördüğüm en güzel ve en güzel eşortman bu. Bu eşortman yeni trend olacak bakın görürsünüz. "Sare dedi" dersiniz.(hayatımda hiç eşortman sevmeyen ben bu eşortmanı gördükten sonra eşortmansever oldum)
                                                        XOXO:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder